20/04/2013

Yakin Rampas DUN Changkat Jering

Panasnya!!!



CALON Barisan Nasional (BN) bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Changkat Jering, Datuk Rosli Husin yakin BN akan merampas kerusi berkenaan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), 5 Mei depan.

Menurutnya, beliau telah bersedia untuk bertarung dengan Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang bakal mewakili Pakatan Rakyat (PR) di DUN Changkat Jering.

Beliau berkata, selama berkhidmat sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang, tiada apa yang dilakukan oleh Mohammad Nizar untuk rakyat di kawasan itu.

"Kemenangan Mohammad Nizar dulu tidak memberi sebarang keuntungan kepada rakyat.

"Saya punya keyakinan cukup tinggi untuk menang. Sebagai anak jati Changkat Jering, saya cukup memahami kehendak rakyat di situ, katanya.

Menurutnya, pencalonan beliau sebagai wakil BN di kerusi DUN Changkat Jering turut mendapat sambutan baik dalam kalangan rakyat dan keyakinan untuk menang bertambah setelah melihat wujud pertikaian dalam pemilihan calon-calon pembangkang.

"Saya akur dengan keputusan pucuk pimpinan. Mungkin mereka ada alasan tersendiri meletakkan saya di Changkat Jering," katanya.

No comments:

Post a Comment