13/04/2013

Gelombang Biru Ikrar Takluk Seluruh Perak



9 2


Gelombang Biru' Barisan Nasional (BN) Perak siap siaga dengan semangat bersatu hati dan kesetiaan untuk menjadi penggempur hadapan parti itu di seluruh pelusuk negeri ini bagi memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).
Selain laungan bersedia penuh bersemangat bagi menempuh cabaran pada majlis pelancaran Jentera PRU-13 BN Perak di Stadium Indera Mulia di sini malam tadi, hampir 8,000 anggota parti, terutama golongan muda, turut berikrar memastikan kemenangan parti itu di semua kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN).



Mereka juga berikrar setia menjadi jentera kepada mana-mana calon yang dipilih pucuk pimpinan parti.
 
Selain itu, kehadiran bekas Menteri Besar Perak, Tan Sri Tajol Rosli Ghazali yang disifatkan BN sebagai 'ayahanda' turut mendapat tepukan gemuruh anggota jentera, sekali gus menandakan apa yang dilapor sebuah akhbar semalam hanyalah mainan pembangkang.
 
Pengerusi BN Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir, yang bertindak sebagai Pengarah PRU-13 negeri, dalam ucapannya berkata, setiap jentera parti komponen itu adalah pemuda perkasa dan pemudi bersemangat wirawati yang menjadi pendokong kuat.
 
Turut hadir Timbalan Pengerusi UMNO Perak, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah; Timbalan Presiden Gerakan, Datuk Chang Ko Youn; Setiausaha Agung MCA, Datuk Seri Kong Cho Ha; Timbalan Pengerusi MIC Perak, Datuk R. Ganesan; pemimpin parti serta ketua bahagian komponen BN.

No comments:

Post a Comment